Saturday, June 20, 2009

20. jun Mara

Sinoc me je Milica odvela na Marin koncert. Ruska pevacica Mara, u usponu karijere :). Koncert je bio u nekom malo simpa klubu, malo veci od KST-a i mnogo sredjeniji. Nemam pojma koja je vrsta muzike. Bend cine bas, bubanj, klavijature, laptop i vokal (Mara). Eventualno se iz toga moze zakljuciti kakva bi muzika mogla biti. Koncert je pored malobrojne publike, nas oko 200, bio sasvim dobar. Ono sto je zanimljivo su cene. Ulaznica 2000 dinara, pivo 400-600 dinara :). I sa tim cenama se skupi 200 ljudi i bend zaradi sasvim pristojnu kintu. Milica mi je pricala da ekonomski boom prati i napredak u svemu ostalom pa i u popularnoj muzici. Pojavljuje se gomila mladih dobrih bendova koji eto skupe 200 ljudi ali zarade pristojan dzeparac. Ne samo to, bilo je jedno 6-7 fotoreportera tako da ce mediji objaviti informacije o koncertu i on ce biti ne samo lokalna svirka nego ce postati dogadjaj.





Opet sam picio danas uzduz i popreko Moskvom. Najpre sam otisao do Tetrjakov galerije. Posle nje sam po preporuci krenuo do parka koji se zvao VDNH a od devedeset i neke se zove VVC. Park sa takvim imenom mora biti sulud. A da stvar bude konfuznija metro stanica se i dalje zvanicno zove VDNH. No pre njega sam nabasao slucajno na muzej astronautike koji je bio totalno strava. Imaju cak jednu celu komplet raketu u koju se moze uci. VVC je park u kome je svaka sovjetska republika napravila po paviljon. Ogromne zgrade raznoraznih stilova. Ne znam kako je tu nekada bilo danas je to vasar u bukvalnom smislu. Oko paviljona su zabavni parkovi, u pavljonima su tezge ko na bazaru. Ludilo, udjete u strava zgradu, spolja perfektna i ocekujete da ce unutra biti u najmanju ruku muzej kad ono tezga do tezge sa kineskom robom ;)

Predvece sam otisao u cirkus, To mi je bio trip da odem u ruski cirkus a srecom veoma blizu hostela se nalazi jedan.

No comments:

Post a Comment