Friday, June 19, 2009

19. jun Ski skakaonica

Danas sam poceo od Kremlja, pa picio brodom do Kijevske zeleznicke stanice pa nazad do hostela pesaka. Pored svega toga utisak dana je ski skakaonica u sred moskve. Brodom smo prosli pored nekog parka u kome se nalazi prava pravcata ski skakaonica. Pa ovaj grad ima sve. Kao sto onaj ruski dzip iz Mongolije moze svuda, tako ovaj grad ima sve.



Danas nisam imao neki poseban plan, jedino je Kremlj bio isplaniran. Tamo sam video sve sto se videti moze, i crkve i muzeje i cara Zvono i cara Top... Nakon toga sam odlucio da krenem peske uz reku Moskvu do nekog cudnog, ogromnog metalnog spomenika. Neki veliki baja koji stoji na jedrenjaku, Usput naidjoh na stanicu turistickog broda pa odlucih da se ukrcam. Malo jace od sat sam se vozio. Srecom Moskva (reka) pravi krug oko centra pa nisam bio suvise daleko tako da sam iskulirao metro i spicio peske ka hostelu. Svuda gde sam prolazio i rekom i kopnom, grad deluje strava. Bas sam odusevljen Moskvom. Naisao sam i na neku ulicu za pesake, Arbat se zove. Vrlo lepa, sa dosta kafica i restorana i praznim Starbucksom i Costa cafe-om :). Postoji i Nova Arbat ulica, u pojasu izmedju te dve ulice nalazi se tacno 10 muzeja, video ja mapu. Ja sam usput naisao na 2,3 pozorista, odnosno bioskopa. Lud grad skroz.

Naleteo sam na engleski pab sa Indian Pale Ale pivom. Jedna od najcuvenijih i najstarijih engleskih vrsta piva. Godinama pokusavam da ga nadjem negde i eto ga ovde u Moskvi. Pivo je cuveno po tome sto je dugotrajno pa su ga engleski mornari konzumirali u velikim kolicinama na putu za Indiju. Odatle i naziv. Nazalost ukus bas i nije sjajan. A i ja sam seljak, dosao u Moskvu i pisem o engleskim pivima, a ruska ne pominjem. Probao sam mnoga ruska do sada i nacelno su jako dobra. Najpoznatija su Baltika, Stari Meljnik (Stari mlin) i Bochka. Svakog od njih ima nekoliko vrsta tako da se ne mogu porediti niti sam zapamtio koje je koje :). Znam samo da je Stari meljnik koji je u nekoj simpa i neobicnoj boci odlican, ostale nisam popamtio. Na Bajkalu sam pio zeleno pivo, totalno zeleno. Mislio sam da je to boja flase ali je bila boja piva. Pivo sa lajmom, cak i nije bilo lose iako ja ne volim piva sa limunom i slicno. Od tocenih ovde jedino se moze naci Sibirska korona, i ono je korektno. Nervira me sto u kaficima u Moskvi su uglavnom strana piva, tek po koje rusko i to uglavom Sibirska korona.

Obisao sam danas svasta nesto, ali mislima sam totalno u Beogradu. Cini mi se da me tamo ceka strava period, vise nego idealan nastavak ovog puta.

No comments:

Post a Comment