Wednesday, June 17, 2009

14. jun Cudna suma je to

Moj pokusaj socijalizacije je zavrsen totalnim debaklom, u celom vozu su ruske porodice ili stariji ljudi koji su zavuceni u svoje kupee bez ikakve zelje za druzenjem. Cak ni u restoranu nema zive dise. Tu sam makar mislio da cu naleteti ako nista drugo onda na pijane Ruse, a pijani ko pijani, vole da pricaju i da se druze. Ali dzaba, nikog nema ni tamo.

Danas mi je prijalo da ne radim nista, kao sto napisah dosta sam malo spavao prethodnih dana tako da mi je danasnje izlezavanje dobro doslo. Srecom dobro sam se pripremio i za ovu varijantu, imam sta da citam, na laptopu imam gomilu filmova i serija.

Ceo dan prolazimo kroz iste predele, slicne jucerasnjim, sume svuda okolo ali bukvalno svuda. Pocinju vec na 10m od voza. Breze i cetinari. Luda suma.

No comments:

Post a Comment