Wednesday, June 17, 2009

13. jun S' paradajz na Moskvu

Pradajz je kupljen, 6 komada , bice dovoljno valjda :). Cool mi je da mi paradajz bude kao maskota puta do Moskve pa ga svuda slikam :) Danas se nista specijalno nije dogodilo. Hostel je ostao prazan, svi su nekuda otisli a novih jos nema. Prepodne sam proveo u pripremama, kupovina hrane, informisanje o tome kako da od z. stanice da stignem do hostela i slicno.

U vozu sam nekim cudom dobio mesto koje je inace rezervisano za posadu. To znaci kupe sa 2 lezaja i ja sam u njemu. Bedak je samo sto su u ostatku vagona su uglavnom Rusi i to stariji, backpackera nema nigde. Znam jednog Izraelca koji putuje u vagonu 3 klase ali danas sam odlucio da malo samujem, da iskuliram a sutra krecem u socijalizaciju. Prakticno poslednje 4 noci nisam spavao nesto preterano dugo, u Irkutsku je bilo do jaja toplo tako da sam i tamo slabo spavao. Odes u jebeni Sibir i bude tu toplo nocu, globalno zagrevanje je zajebalo sve. Tako da mi je samovanje uz dremku, cool mjuzu i tajge vrlo gotivno.



Odmah po izlasku iz Irkutska pocele su tajge. Za razliku od Bajkala gde je trava suva i zuta ovde je sve zeleno. Breza ima koliko pozelis sto mi je do jaja cudno. Ko bi ocekivao breze u sred Sibira?

No comments:

Post a Comment