Monday, June 22, 2009

21. jun Povratak kuci

Dan sam proveo setajuci Moskvom bez nekog konkretnog plana. Vise onako, da ubijem vreme do polaska. Kupio sam pivce na trafici, i ko svaki pravi Rus, setao gradom cirkajuci lagano.
Nedelja je i grad je totalno prazan. Prolazeci kroz neki park naisao sam na starijeg coveka koji je krvav i bezsvesti lezao. Krv se davno osusila, izgleda da je dugo tu lezao. Pogledao sam, razmislio par trenutaka i produzio. I sad me to proganja. U parku je bila atmosfera kao da njega nema, ljudi su najnormalnije setali i prolazili.

Naleteo sam i na Olimpijski stadion. Pokusao sam uci, na jednim vratima su Rusi sa nekim kartama ulazili. Skocih i ja da kupim, nisam provalio za sta je, cinilo mi se da ima veze sa knjigama, cena 15 rubalja. Za te pare ovde ne mozes ni da pisas, tako da sam uzeo kartu. Zaista ima veze sa knjigama, veliki buvljak knjiga. Toliku kolicinu knjiga mislim da nisam nikada video. Ilustracije radi na standu 3x3 sa kompjuterskim knjigama nasao sam 2 knjige o Skype-u :), mozete onda zamisliti kojih je sve knjiga bilo, od Windowsa za neupucene do Cisco CCNA kurseva.

Zaboravih da napisem o metrou. Po default-u ulaz u meto je otvoren ali ako pokusate da prodjete vrata se zatvaraju i to vas bas uhvate u raskoraku i spice vas izmedju nogu :) Dva puta mi se dogodilo i nije bilo ni malo prijatno. Jednom sam hteo da budem pametan pa da prodjem kad je vec otvoreno, drugi put sam zaboravio da ponistim kartu. Voleo bih da mi neko objasni zasto nisu napravili kao sto je logicno da bude zatvroeno a da se otvori po ponistavanju karte?

U povratku u hostelu upoznah Amerikanca koji je motorom sa drugarom krenuo na put oko sveta. Plan je da godinu i nesto bude na putu, krenuo je od Nemacke pa prema Aziji, Australiji i Juznoj Americi. Danima su njihova 2 motora parkirana ispred hostela i bas sam hteo da ih upoznam i eto, poslednje sto sam uradio pre polaska je bas to.

Nakon toga, ranac na ledja, pravac zeleznicka stanica, exress voz do aerodroma, avion, Beograd. Kraj.


No comments:

Post a Comment