Wednesday, May 6, 2009

Sitno do polaska

Jos 9 dana do polaska. U medjuvremenu sam stupio u kontakt da deckom koji je motorom isao od Beograda do Pekinga, preko Rusije i Mongolija. Konacno neko da mi iz prve ruke prenese iskustva iz Mongolije. Oni su uzeli poslovne vize u Ljermontovoj i za Rusiju i za Mongoliju. Tako da ja ovih dana idem da dodam u pasos i Mongolsku vizu. Osnovna preporuka je bila "Ne obilazi turisticke lokacije, idi Mongolijom u sopstvenoj reziji",  sto sam donekle i sam planirao.  Saznao sam i da bankomati rade po Mongoliji sto dosta olaksava stvari. Necu morati preterano kesa da nosim sa sobom.

Konsultovao sam se i sa planinarima oko garderobe.  Cilj je da se spakujem u sto manje prostora a da imam garderoba za sve vremenske uslove. Odusevljen sam koliko je tehnologija materijala napredovala.  Bukvalno je dovoljno da obući tanji duks i jos tanju janku i da ti do 0 stepeni ne bude hladno. Naravno ne bilo kakav duks i jaknu. To mi se vrlo svidelo kao opcija, ne zauzima puno mesta, moze za niske a moze i za više temperature. Obišao sam www.gora.co.yu da na licu mesta vidim kako svo to čudo tehnologije izgleda.  Ipak sam se odlučio da ništa ne kupujem ovde,  kad već idem u Kinu vrlo je glupo kupovati bilo šta ovde. 

Posetio sam i lekara i obavio detaljan tehnički pregled :). Sve je ok, živ sam i zdrav. Dobio sam spisak lekova koje treba poneti. Bolje da ja imam lekove kod sebe nego da me leče šamani u Mongoliji :). Uplatio sam i zdravstveno osiguranje, nije jeftino ali vredi ga imati.

Hotel u Pekingu me je zezao oko rezvervacije, kao nije mogao da prihvati moju vizu,  pozajmio sam zlatnu vizu pa kad i ona nije prošla otkazao sam rezervaciju i uzeo drugi hotel http://www.booking.com/hotel/cn/bei-jing-dong-dan-bin-guan.html?aid=304142
Slična lokacija, slična cena.

Pregledao sam malo vremensku prognozu. Potpuno je spektakularna. Trenutno je u Pekingu 30 stepeni. U Monogoliji izmedju 10 i 20 a nocu ide i do -6, slično je i u Irkutsku.  Razlika izmedju maksimalne i minimalne temperature u Monogoliji je oko 20 stepeni :)
Trenutno je u Mongoliji kišovito sa jakim vetrom. Nadam se da će se to srediti do mog dolaska.










No comments:

Post a Comment