Friday, April 24, 2009

U potrazi za ruskom vizom

Posle nekoliko dana u setnji na lokaciji Ruski konzulat - agencija Putnik zakljucio sam da apsolutno ne postoji nacin da se dobije ruska turisticka viza ako se nema povratna avionska karta za Rusiju. Cak i u tom slucaju se dobija vaucer a ne viza, i to zna da bude problem po nekad. 

Sluzbenici u ruskoj ambasadi su poseban slucaj. U dva pokusaja uspeo sam od njih da izvucem 2-3 recenice :).

Trenutna opcija mi je da uzmem poslovnu vizu u Ljermontovoj, dobija se u pasos, sto je vrlo bitno i svi kazu da nisu imali problema kada su putovali sa njom. Bice ludilo kada na u vozu na mongolskoj granici onako neobrijan i neokupan budem objasnjavao Rusima da idem poslovno u Moskvu :).
Razmisljam da onda uzmem i Mongolsku poslovnu vizu, a svakako u Pekingu da proverim u njihovoj ambasadi da li je to validna viza. Na tragu sam nekim kamiondzijama koji su tako isli u Mongoliju ali zaista poslovno. Valjda cu od njih da dobijem neke korisne informacije.

Danas konacno potvrdio "iz vise izvora" (citaj: Nina sa kineksih sajtova i google translate sa par ruskih) da voz Peking - UlaanBaatoor ide subotom i sredom. Tako da definitivno u Pekingu boravim od 16.maja do 27.maja.  Kad sam se presabrao shvatio sam da imam manjak dana. 11 u Pekingu, min 10 u UlaanBatoru, 5 u vozu, dodje se do cifre od 26 dana a ja sam planirao da put traje 30 dana. Dakle za celu Rusiju 4 dana. Malo je. Pa sam pomerio let iz Moskve za 21.jun. 10 dana sasvim korektno, 3 dana u Irkutsku i 7 u Moskvi.

Rezervisan je u hotel u Pekingu. Isao sam starim dobrim pricnipom, hotel u centru po povoljnoj ceni. Nisam hteo da idem po nekim hostelima i slicno, ipak idem sam bolje mi je da budem u nekom korektnijem hotelu, makar u Pekingu.  Odluka je pala na http://www.booking.com/hotel/cn/beijing-zhongan-inn-andingmen.html?aid=304142;sid=c15bb72ddcf6874b7f66c08993302766

Blizu zabranjenog grada, blizu zeleznicke stanice, metro je na pljucometar, a cena korektna oko 35$ dnevno. Samo jebiga u celom Pekingu se placa po sobi a ne po osobi tako da je ista cena i za i jednu i za dve osobe. Ko mi je kriv kad idem sam.





No comments:

Post a Comment