Monday, March 23, 2009

Traze se karte za voz

Nista od Kompasa. Nisu uspeli da mi zavrse za vozne karte. Jurimo dalje. Jedina mi je frka za karte Peking - Ulan Baaor jer voz ide jednom nedeljeno ali nisam uspeo ustanoviti koji je to dan u nedelji. Razliciti sajtovi navode razlicite dane. Trenutno najvise verujem http://www.chinatripadvisor.com. Preko njih cak mogu i da se kupe karte ali sam nesto nepovervljiv za tu varijantu. Procackacu malo po blogovima i forumima da vidim sta ljudi kazu na tu temu. Paralelno jurim neku agenciju koja ima aranzmane za Kinu ili nekoga u Pekingu ko bi mogao da mi kupi karte. 

Za vozove iz Ulan Batora i Irkutska nije problem posto idu svaki dan. To kontam da cu lako zavrsiti. 

Nasao sam i zenu koja je bila turisticki u Mongoliji, idem ovih dana na brifing. Monogolija je najveci izazov za ovaj solo put. Minimalno informacija na netu, a ono sto nalazim je tipa "ili ces mnogo para potrositi i obici dosta za malo vremena ili ces malo para potrositi i obici dosta za puno vremena". Kako planiram da picim 300-400km od Ulan Batora (do Karakoruma) bice to veselo organizovati :)


No comments:

Post a Comment